Alla inlägg under december 2008

Av ahnna halling - 23 december 2008 18:27

Idag så är de bara EN dag kvar till Julafton..

Gissa om man har fjärilar i magen..

Idag så har vi gjort en del julgodis, grilljerat skinkan, klätt julgranen, möblerat om lite, Rimmat på julklapparna.. hihi..

och snart så ska vi lägga ungarna och så sla vi spela bingolotto,, (många vuxen poäng i de har jag hört.. hihi)

nää nu ska jag ta ut skinkan ur ugnen och äta skink macka...mmmmmmmmmm


hej hej leverpastej som Bert skulle ha sagt.. 

Av ahnna halling - 22 december 2008 20:54

Min lillasyrra Lisette tyckte att de var så tråkigt att gå in på min blogg för att den ALDRIG uppdateras.. så nu måste jag bli bättre på att skriva mer och uppdatera oftare..

Men som alltid just nu känns de som så har jag väldigt lite att skriva just nu. så jag lägger ut lite bilder från Alfons 2års kalas.








Av ahnna halling - 21 december 2008 10:02

idag fyller vår älskade alfons 2år.

här kommer lite bilder från födelsedags morgonen..






        Wille leker titt-ut


             Tidningsbilden på Alfons 2år.

Av ahnna halling - 20 december 2008 10:55

Tiden går så himla fort..

imorgon så fyller alfons 2år. ojoj de känns som att de var i går han var såå liten såå..











Av ahnna halling - 17 december 2008 21:12

Nää Fy fan. jag hade skrivit hur mycket som hellst där jag hade berättat att jag gått en skyddsvakts utbildning nu och klarat den, att jag fått jobb osv...

men när jag skulle ladda upp en bild till denna text så försvann de jag hade skrivit.

Fyyy fan vad less jag blev.

så som ni säkert förstår så orkar jag fan inte skriva om detta..

 men jag kan ju skriva en sammanfattning om vad jag hade skrivit.


typ... Jag sökte jobb hos G4S och fick jobbet, har nu gått en skyddsvakts utbildning och klarat den. nu bäntar jag bara på att länstyrelsen ska gobkänna mig som skyddsvakt så är allt klart.

hur roligt som hellst..

 Denna vecka så går jag en kurs med de är mest för att lära oss hitta på objektet. kan ju vara en fördel ifall något larm går.. hihi...


                                   



Av ahnna halling - 16 december 2008 09:54

Nu har även jag hittat hit.

så detta in lägg blir ett test.. för att se hur de funkar här.. hihi...



Av ahnna halling - 16 december 2008 09:11

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards