Direktlänk till inlägg 17 december 2008

kurs..

Av ahnna halling - 17 december 2008 21:12

Nää Fy fan. jag hade skrivit hur mycket som hellst där jag hade berättat att jag gått en skyddsvakts utbildning nu och klarat den, att jag fått jobb osv...

men när jag skulle ladda upp en bild till denna text så försvann de jag hade skrivit.

Fyyy fan vad less jag blev.

så som ni säkert förstår så orkar jag fan inte skriva om detta..

 men jag kan ju skriva en sammanfattning om vad jag hade skrivit.


typ... Jag sökte jobb hos G4S och fick jobbet, har nu gått en skyddsvakts utbildning och klarat den. nu bäntar jag bara på att länstyrelsen ska gobkänna mig som skyddsvakt så är allt klart.

hur roligt som hellst..

 Denna vecka så går jag en kurs med de är mest för att lära oss hitta på objektet. kan ju vara en fördel ifall något larm går.. hihi...


                                   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ahnna halling - 8 februari 2009 20:57

Sätter mig här och skriver lite efter att jag precis har klivit av min fit bräda.. Har kört lite av varje på tv spelet... kul som fan och svetten rinner.. snacka om att man förenar nytta med nöje. Jag har iallafall kommit fram till att jag har absol...

Av ahnna halling - 25 januari 2009 12:46

idag har jag hållt min diet, på kvällen så åt vi tacos. jätte gott. och säkert inte llas bra. men iallfall jag åt de, en dag i veckan får man ju unna sig.. tycker jag iallafall.     ...

Av ahnna halling - 23 januari 2009 09:34

idag så har jag haft min diet i en vecka. allt har gått jättebra. känner mig jätte laddad för en vecka till. Pappa fyller år idag. så vi var dit och jag jätte duktig åt INGEN TÅRTA.     ...

Av ahnna halling - 22 januari 2009 19:33

Har även klarat denna dag.. i morse efter att pojkarna kastat ägg så blev jag less på dom och klädde på dom ytterkläder och så gick jag en en granne ut och gick i en och en halv timme. så jag hoppade över aerobicen i kväll. maten har varit lika somi...

Av ahnna halling - 22 januari 2009 12:39

Ungar ungar ungar.. Jag tror jag blir tokig på ungar. här om dagen så var jag på toa stängde dörren och låste in mig för att slippa ha ungarna hängade inne på toa med mig.. ni som har småbarn känner säkert igen er.. Iallafall, när jag sitter på toa s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards